Distanční vzdělávání - Zvířata - mláďata
hospodářská a domácí zvířata
Datum: 15.3. -19.3.2021
Téma: Zvířata - mláďata
Tenhle týden máme hospodářská a domácí zvířata, mláďata.
Pracovní listy a materiály najdete v přílohách.
OČEKÁVANÉ KOMPETENCE
ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ
- poznat hospodářská, domácí zvířata a jejich mláďata
- rozlíšit rozdíly na obrázku, posloupnost obrázků z pohádky
- třídění obrázků podle pohybu ( skáče, běhá, létá).
SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ
- vytleskat název zvířat (sle - pi - čka, ko - čka, krá - va)
- rozpoznat vytleskáváním délku slov, krátka a dlouhá slova
- rozpoznat hlásku na začátku slova
- soustředit se při poslechu krátkého příběhu (malované čtení nebo poslech pohádky na Youtube),
Pohádky " O kohoutkovi a slepičce" a "O pejskovi a kočičce jak myli podlahu"
https://www.youtube.com/watch?v=OaDUt2HXByk
-slovně reagovat, umět převyprávět, odpovídat na otázky..
- poslech popisu zvířátka
- Hádej, co je to za zvíře ( podle zvuku)
PROSTOROVÁ ORIENTACE ( viz pracovní listy )
- orientovat se na ploše
- orientovat se v prostoru - poloha předmětu (Kam jsem schovali zvířátko?)
OBLAST ŘEČI
- schopnost popsat obrázek, vyjádřit myšlenku
- rozvíjet výslovnost a souvislé vyjadřování
- povídání si o zvířatech, jak dělají zvířata, jejich užitek.
JEMNÁ MOTORIKA
- nepřetahovat při vykreslování obrázku ( omalovánky )
- vystřihnout zajíčka – zápich ( inspirace z pinterestu)
- skreslení slepičky voskovkami, pastelkami
POHYBOVÉ DOVEDNOSTI
- chůze , běh přes překážky
- pantomimické hry s pohybem (Hádej, jaké jsem zvířátko?)
HUDEBNÍ VÝCHOVA
- píseň „Když jsem, já sloužil "
„Jaké by to asi bylo“ ( viz přiloha )
Přílohy
týdenní plán
malované čtení
obrázky k posloupnosti děje
úkoly k pohádce
obrázky zvířat
klubíčka
štěňata
písnička, básnička
písnička
Datum poslední aktualizace: 15. 3. 2021 7:09